Forsikring

Nederst på denne side finder du referencer fra kunder i forsikrings branchen.

Kontakt os

  • 15 min. uforpligtende
    coaching eller sparring
  • Et uforpligtende
    møde i din
    organisation

Referencer

Sælger mellem 30 - 35 % mere

”… jeg er meget mere konstruktiv i at håndtere kundens indvendinger, så kunden oplever at blive mødt …. Når jeg sammenligner mine og mit netværks resultater til dato, så sælger jeg mellem 30 og 35 % mere med samme tidsforbrug.”

Læs hele referencen

Jonas oplever at NLP har skærpet hans fokus på målet som forsikringsassurandør.

Målene bliver nået, nemmere og mere effektivt

"Denne nye holdning har vist os, at proces orienteret ledelse er en langt mere effektiv og tryg måde at lede på. Målene bliver nået, nemmere og mere effektivt."

Læs hele referencen

Revisionsfirmaet Ernst & Young, Fyn har gennemgået en proces med forandringsledelse.

Organisationsudvikling tiltrækker de rigtige medarbejdere

"..fundament i en populistisk tilgang – der involverer øget trivsel, arbejdsglæde og udvikling af alle medarbejdere. Hvilket igen gør det nemmere for virksomheden, at tiltrække de rigtige medarbejdere med de rette kvalifikationer og kompetencer, der styrker virksomhedens effektivitet og indtjening.” 

Læs hele referencen

En proces med forandringsledelse og organisationsudvikling i Ernst & Young har gjort det lettere at tiltrække medarbejdere med de rette kvalifikationer og kompetencer.

En unik 'værktøjskasse'

"Som coach og menneske har jeg via NLP fået en unik 'værktøjskasse', som vil hjælpe og styrke mig på min vej gennem livet".

Læs hele referencen

Henrik Sangild fortæller at NLP har givet ham yderligere muligheder og gevinster via den måde han tilgår sig selv, hans kolleger, venner og familie på.

Fokus og prioritering med indumind

”Så snart jeg lytter til en indumind, genfinder jeg min evne til at fokusere og prioritere – og får derved færdiggjort flere opgaver.  Jeg bruger også indumind som en power nap, hvor jeg på kort tid får ro på mine tanker og henter inspiration”.

Læs hele referencen

Markedschef Jane Christensen: ” indumind hjælper mig særligt i de perioder, hvor der er så mange bolde i luften, at knivskarp prioritering er nødvendig, men hvor det er en udfordring for mig at bevare overblikket”.

indumind på dagsordenen!

”Derudover har jeg med succes bragt indumind ind i vores afdelingsmøder. Vores 20 medarbejderne får energi og inspiration af en” indumind-pause”.

Læs hele referencen

Markedschef Jane Christensen har indført indumind tid på afdelingsmøderne, der typisk afholdes omkring frokosttid, eller er indlagt som en del af afdelingsmøder.

Ja, det lyder spændende
Jeg vil gerne kontaktes!