Service

Nederst på denne side finder du referencer fra kunder i service branchen.

Kontakt os

  • 15 min. uforpligtende
    coaching eller sparring
  • Et uforpligtende
    møde i din
    organisation

Referencer

Fra stress til trivsel på 45 minutter

”45 minutter efter med en masse ord og øvelser var jeg 100 % frisk. Jeg fattede ikke hvordan det var foregået, jeg var bare mig selv og helt klar.”

” I dag har jeg en rigtig god balance i mit arbejdsliv og nyder at være far for mine børn.”

Læs hele referencen

”Jeg stod i firmaet med en meget stor opgave, materialer og værktøjer lå over alt og børnene kaldte på mig. Jeg kunne bare mærke at jeg var ved at miste mig selv, og jeg blev rigtig bange.”

Brugte HUMI til sparring om min udvikling

"Coaching ved Per har hjulpet mig med at se hvilke reelle muligheder der er for mig i fremtiden og hvad der skal til hvis jeg skal realisere min drøm."

Læs hele referencen

Coachingen har åbnet Magdalenas øjne for hendes muligheder og hvad der skal til, hvis hun vil nå hendes mål.

HUMI hjalp os med at nå vores mål

"Certainly a journey which is ongoing and actually never ends. I strongly recommend Per and his HUMI team to other companies which are about to start or already started a similar journey"

Læs hele referencen

Thomas, CEO & Country President Denmark, fortæller at HUMI har hjulpet dem, fra at være en virksomhed der måler trivsel på tilfredsstillende resultater til, at inddrage de ansatte og spørge dem til råds.

Nu tror vi på, at vi kan, hvad vi vil

"Det var en kæmpe oplevelse at være med i denne proces - hvor vi forandrer vaner og mønstre, til fordel for børn, forældre og os selv!"

Læs hele referencen

Bestyrelsesformand: Det er fantastisk at fornemme den fælles glæde og troen på, at "vi kan, hvad vi vil!"

Organisationsudvikling i to intensive dage

"Tak til alle som bidrog, tak til bestyrelsen for opbakningen, og tak til HUMI for et særdeles godt program – I var 100% på til sidste sekund."

Læs hele referencen

"Vi fik i fællesskabets ånd, lagt rammerne for "vores" kultur i institutionen. Jeg glæder mig til sammen med kollegerne at udføre kulturen i praksis."

Succesfuld forandringsledelse i Schneider

”HUMI samlede derpå et team på 4 HUMI konsulenter og vi startede den 1. feedbacksession op blot 10 dage efter mødet med Per. Derpå gik det ellers slag i slag med i alt 25 feedbacksessioner på en måned, som blev samlet op i en rapport, der gav os det samlede overblik. Det var en rigtig god oplevelse.”

Læs hele referencen

HUMI skabte hurtigt et overblik og allerede efter 10 dage gik forandringsledelsen i gang med 4 HUMI konsulenter, der sikrede og fasciliterede processen.

En forandringsproces giver ejerskab

"Det er nu ikke blot ledelsen, der har et ansvar og skal have svar på det hele. Medarbejderne har ligeledes et ansvar."  

Læs hele referencen

I forandringsprocessen var medarbejderne på gruppesessioner, hvor de kom hele vejen rundt om de ting i hverdagen der påvirkede dem, herunder også hvad de selv og Schneider kan bidrage med.

Forandringsledelse og HUMI gav meget mere end forventet

”Vi fik årsager og konsekvenser på bordet … topledelsen og hver enkelt leder modtog en rapport samt coaching på egen ledelse og deres teams feedback. Med afsæt heri kunne vi påbegynde både personlig lederudvikling og udvikling af ledelseskulturen.”

Læs hele referencen

”Som udgangspunkt ønskede jeg 'blot' at få medarbejderne til at sige, hvad de mente med det medarbejdertilfredshedsresultat, de havde sendt til ledelsen.”

Nøglen til succes er involvering og ansvar

”På gruppessessioner af 3 – 4 sessioners varighed kom medarbejderne hele vejen rundt om de ting i hverdagen der påvirkede dem. De beskrev blandt andet hvad de mener, der skal til for at ændre situationen, herunder hvad Schneider skal bidrage med og hvad de selv kan bidrage med.

Det er nu ikke blot ledelsen, der har et ansvar og skal have svar på det hele. Medarbejderne har ligeledes et ansvar”.  

Læs hele referencen

"Således kunne bolden løftes i fællesskab. Det er nu ikke blot ledelsen, der har et ansvar og skal have svar på det hele. Medarbejderne har ligeledes et ansvar."

Mere overskud og glæde

"Det vigtigste for mig er nok, at jeg har ændret min kommunikation med mig selv. At jeg nu kommunikere mere positivt og tillidsfuldt til mig selv, har gjort jeg har mere overskudog er gladere".

Læs hele referencen

Deltager på kommunikations uddannelse hos HUMI oplever mere overskud, glæde og får en masse positiv feedback fra sine relationer.

Leders team ligger nu blandt de bedste i firmaet

"Jeg leder 16 medarbejdere, som nu giver mig tydelig positiv feedback. De udviser langt større glæde og gejst i jobbet, og vores team ligger nu blandt de bedste i firmaet".

Læs hele referencen

Gennem sin coach uddannelse og professionel kommunikation, har Jan kunnet hjælpe og optimere sine ansatte i teamet.

Som ringe i vandet

"Der er skabt en tværgående læreproces, som fra medarbejder til medarbejder, har bredt sig som ringe i vandet. Processen som startede hos Palle Wulff, har i dag gjort at alle niveauer er i en udviklende tankeproces, som gengiver sig i dagligdagen i ethvert led af organisationen."

Læs hele referencen

Anerkendende ledelse og tilgang til medarbejderne via lederens kommunikations uddannelse hos HUMI, har bredt sig ud i hele organisationen som ringe i vandet.

Fokus på kommunikation

"Det skete igennem fokus på kropssprog, stemmeføring og gensidig empatisk forståelse for hinandens synspunkter. Det gjorde at konkrete problemstillinger blev vendt fra noget negativt til noget positivt."

Læs hele referencen

"Igennem højere grad af nærvær, troværdighed og den mere lyttende tilgang er der kommet meget større bevidst fokus på kommunikation i dagligdagen."

Bedre resultater og positive sidegevinster

"Igennem udviklingsprocessen har resultaterne blandt andet været færre fejl og en lavere personaleomsætning, som dermed har skabt et større resultat for organisationen. Medarbejderne har fået flere værktøjer i kassen, værktøjer som skaber en større fleksibilitet, større medansvar. Værktøjer som kan bruges på arbejdet, og samtidig kan være med til at skabe positive resultater i privatlivet, som sidegevinst."

Læs hele referencen

Sodexos leder har via en anerkendende tilgang til forandringsledelse og organisationsudvikling, fået et bedre resultat på flere planer i organisationen - og positive sidegevinster for personalet.

Organisationsudvikling til gavn for børn og voksne

"To gode og intensive dage, hvor Lindeblomst teamet var trukket i arbejdstøjet på en anderledes måde. Gå på mod og stærk vilje, kombineret med åbenhed og lysten til at lytte til hinanden, gjorde det muligt. Vi fik i fællesskabets ånd, lagt rammerne for "vores" kultur i institutionen."

Læs hele referencen

Forandringsprocesser og organisationsudvikling i Lindeblomst, blev til gavn for alle

Ja, det lyder spændende
Jeg vil gerne kontaktes!