EI = Emotionel Intelligens

Definitionen på Emotionel- eller Følelsesmæssig Intelligens er

’Din evne til at opfatte, vurdere og håndtere dine egne og andres følelser hensigtsmæssigt i forhold til dig selv og dine omgivelser.'  

Efter vi i mange år har anvendt teorierne om Følelsesmæssig Intelligens fra både Daniel Goleman, Reuven Bar On og Adele B. Lynn - samt arbejdet med Emotionel Intelligens i praksis, gennem coachingforløb og organisationsudvikling - har vi samlet vores erfaringer i nedenstående model.

Vi har gjort Emotionel Intelligens (den Følelsesmæssige Intelligens) praktisk anvendelig, så den kan anvendes til alle typer af personer og organisationer. Vi har inddelt kompetencerne i 4 hovedgrupper med i alt 10 undergrupper, som det ses på nedenstående illustration:

undefined

Følelsesmæssig Intelligens indgår også på HUMIs uddannelser; NLP Business Practitioner og NLP Master Practitioner.

Kontakt os på 22 16 12 00 eller direkte her

Tilmeld dig

Kontakt os

  • 15 min. uforpligtende
    coaching eller sparring
  • Et uforpligtende
    møde i din
    organisation
Ja, det lyder spændende
Jeg vil gerne kontaktes!