Tankemylder

Er du en af de mange der oplever tankemylder? Flere og flere mennesker oplever tankemylder i hverdagen, en tilstand som er svær at komme ud af ved egen hjælp.

Oplever du også tankemylder? Du er ikke alene!

Hvad betyder tankemylder?

Tankemylder giver ofte en fornemmelse af, at hovedet er propfyldt med tanker med mylder rundt mellem hinanden. Det kan føles som om at tankerne 'kører i ring' eller at de 'hopper' fra emne til emne.

Andre beskriver det som at tankerne næsten falder over hinanden i en konstant ustyrlig strøm. Uanset hvordan du oplever tankemylder er det en stor belastning, da det gør det svært at koncentrere sig og holde fokus.

Du oplever måske at have tankemylder om morgenen eller at have tankemylder om natten og når du skal sove.

Symptomer på tankemylder opstår ofte, når vi har presset os selv over en periode, når vi er bekymret over noget, er stresset eller ikke har fået skabt en god balance mellem gøremål og afslapning.

Slip for tankemylder

Det kan virke uoverskueligt imens det står på, men der findes hjælp til tankemylder. Uanset hvilken metode du vælger, vil du træne og lærer værktøjer til at undgå tankemylder, samtidig med at du udvikler dig personligt. Eksempler på mulige løsninger:

  • Personlig coaching - du kan altid kontakte os og få 15 minutters gratis coaching på tankemylder og derved afprøve om coaching er noget for dig.
  • Selvcoaching via indumind - et webbaseret værktøj. med indumind coacher du dig selv, hjemme ved dig selv og når det passer dig bedst. Et let anvendeligt og effektivt online værktøj.
  • NLP uddannelse. Med en NLP uddannelse får du en helt unik selvindsigt som styrker dit selvværd og selvtillid og gør dig i stand til at holde fokus i din kommunikation også din kommunikation med dig selv.

Ja, jeg har tankemylder

Det vigtigste er, at du reagerer på dit tankemylder, det er et tegn til dig om at du er presset. Du kan tage kontrollen over dine tanker tilbage og jo før du går i gang, jo lettere bliver det.

Uanset om du har 

Tankemylder og stress, tankemylder og angst, depression og tankemylder eller uro og tankemylder, så kan vi hjælpe dig.

Hvad kan jeg gøre?

Oplever du tankemylder er det første skridt at handle på det.  Her har du flere muligheder du kan vælge imellem eller kombinere som det passer dig bedst. 

Indumind

En effektiv metode er via indumind, der fungerer som dit mentale fitness center. Her kan du enten vælge en af forskellige uddannelser:

Eller du kan vælge et løbende abonnement indumind selvcoaching, hvor du har fri adgang til alle induminds læringspakker 24/7. 

Uanset hvad du vælger vil du få større ro og konkrete værktøjer der vil afhjælpe dit tankemylder og hjælpe dig forebygge at du får det igen. 

Læs mere om indumind

NLP uddannelse

Du kan også vælge at tage en NLP Business uddannelse. Den vil ikke bare styrke dine kommunikative kompetencer og dine relationer. Du vil få en personlig udvikling og en hel række af konkrete værktøjer der vil hjælpe dig til at få styr på dit tankemylder, samt forebygge at du får det igen. 

Læs mere om hvad NLP er

Har du ikke mulighed for at tage den fulde uddannelse, vil du opleve en væsentlig hjælp i mini NLP uddannelsen Personlig Kommunikation

Hvor du vælger om du ønsker at tilmelde dig en af 'klasserne' - i indumind betegnes de som uddannelse eller udviklingsforløb eller om du selv ønsker at tilrettelægge din egen træning. 

Personlig coaching

En tredje mulighed er at vælge personlig coaching. Her vil du arbejde specifikt med at afhjælpe dit tankemylder herunder hvad du kan gøre for at forhindre tankemylderet i at komme igen. 

Et coachforløbs varighed er individuelt. 

Stop tankemylder!. Kontakt os helt uforpligtende og få hjælp til hvordan du bedst kommer videre.

Kontakt os

  • 15 min. uforpligtende
    coaching eller sparring
  • Et uforpligtende
    møde i din
    organisation
Ja, det lyder spændende
Jeg vil gerne kontaktes!